Collage beauty

Collage beauty

woensdag 28 november 2012

Review:Philosophy douchegel


Heerlijke snoepige geurtjes bijna chemisch te noemen , zo roze als een roos en zo heerlijk zacht als zijde . Hmmmmm.. Ik heb het over de douchegel van philosophy! Het is een genot om met deze heerlijke snoepige fles onder de douche te staan. Heb je ook zo'n zin gekregen om te gaan douchen en een roze wolk achter te laten met de geur van aardbeien? Well, Read on! 



Ten eerste waar komt die heerlijke explosie van aardbeien , snoep en milkshakes uit? Uit een enorme fles van 500 ML! Prachtige roze, romantisch en ik vind het ook een bepaalde luxe uitstralen! Yes , I like this!  De dop is handig , goed in gebruik en het is niet als je hem open laat staan de halve inhoud van de douche er in beland. 


Dan de geur waar ik het de hele tijd al over heb. Ja, die enorme explosie aan suikerspinnen alsof je op de kermis bent, Die chemische snoepjes waar je zakken van leeg uit tot je misselijk was en alsof je weer bij de MAC bent en je een milkshake aan het leeg slurpen bent. HEER-LIJK! Mensen kinderen. Wat is dit een lekkere geur. Nee, geen geur! Het is een enorme explosie  Je neusvleugels branden bijna weg als je de dop eraf haalt. Je douche is heerlijk gevuld met de geur van aardbeien en wauw. Gewoon wauw. 

Maar hoe zit het met de textuur? Ik bedoel de geur kan nog zo lekker zijn. Als het eruit komt als harde klonten , een ranzig pis straaltje of zoiets dergelijks heb je er alsnog vrij weinig aan . Maar het is goed! Het is nog aardig vloeibaar. Ik had het iets dikker verwacht. Maar goed, anders krijg je het natuurlijk ook niet uit de fles. Oordeel zelf maar door de foto hier onder:


Wat ik wel jammer vind is dat de kleur van het product niet roze is! In de fles is het barbie roze. En als je het     uit je douchegel op je spons gooit ook nog wel. Maar jammer genoeg kleurt die je huid niet vrolijk roze. Dat vind ik aan de ene kant wel jammer. Maar goed. Hij schuimt erg lekker! Niet te veel zodat je in een half bubbelbad zit. Maar je krijgt wel het gevoel dat je je schoonmaakt. Hij voelt heerlijk zacht, zorgt voor geen irritatie's en is goed te gebruiken op een washandje of douchespons! Ik kan zelf een douchespons aanraden want dan schuimt het nog meer! Love it. Met een hoofdletter L.


En nog even de ingrediënten! Oh, ik heb hem bij de douglas gekocht voor 6.96 in de uitverkoop . Ik weet de echte prijs niet! Volgens mij zo rond de 15 euro. 

Wat vinden jullie hiervan dames? Gebruiken jullie douchegel en zo ja welke?

Dikke zoen,
Renate



Geen opmerkingen:

Een reactie posten