Collage beauty

Collage beauty

zaterdag 3 november 2012

Mix&Match review: Essence pigment, Rimmel eyeliner & Catrice loose powder


Mijn laatste zuur verdiende centjes zijn weer over de balie gesmeten. En oei oei oei! Dit word echt even op een houtje bijten de laatste twee weken voordat mijn salaris er weer is. Maar goed, ik kan nu wel zeggen dat ik weer even wat nieuws heb! En ja, Ook echt dingen die ik nodig heb. Oké, behalve dat pigment van essence.;) Lets have a look sweetie!

Laten we maar beginnen met een van de leukste dingen! En tevens ook de goedkoopste. Het pigment van Essence in 12 miss piggy's lollipop. Een heerlijk snoepig roze kleurtje dacht ik. Hoppa, vinger vochtig gemaakt, pigment op me vinger en swatchen maar. Maar wauw! Wat komt er een pigment van dit product af! Niet normaal meer. 1 dag later zag je het nog steeds lichtjes op mijn hand zitten!



In het potje lijkt het een knal roze kleur. Maar zoals je hier boven kan zien is die aardig paars uit de verf gekomen. Je zal later in de look zien dat het op de ogen veel rozer is. Het werkt erg prettig.Hij heeft  wel aardig last van fallout. Maar hier valt goed mee te werken door te deppen met je kwast/vinger en niet vegen, het vochtig aan te brengen en vooraf de overbodige oogschaduw van je kwast af te tikken. Een echt topper dus! Prijs: 2.59.
And then up next: The liquid eyeliner from Rimmel! Een mooi zwart strak randje om je ogen maakt je ogen net even wat mooier, zorgt voor een zwoele uitstraling en laten we zeggen iedereen houdt toch van eyeliner? Ik wel althans! En dit is echt een topper meiden! Wat een pigmentatie. En wat blijft die lang en goed zitten. 

Het kwastje waarmee je de eyeliner aanbrengt is erg klein waardoor je goed en precies kan werken. Je kan hier ook goed een mooie winged eyeliner mee maken a la Amy Winehouse, 


En een foto zegt meer dan duizend woorden. Dus hierbij een foto met swatches in alle vormen en maten. Voor ieder dus wat wils! Links zie je de eyeliner waar ik flink op heb geboend. Ik moest echt goed wrijven wilde ik hem van zijn plek krijgen!

Wel duurt het aardig lang voordat deze eyeliner opdroogde  Wees daar dus voorzichtig mee want anders gaat het boven je ogen afgeven. En dit is nogal jammer als je net een mooie smokey eye hebt gemaakt. En ja, Ik spreek uit ervaring. Prijs:€7.49. 


En dan als laatste: De translucent loose powder van Catrice! Volgens Catrice zorgt de poeder voor een langdurge matt effect en dat je foundation gefixeerd word en dat zonder de huid uit te drogen! Het resultaat moet dan een egale, matte en een verfijnde teint zijn. Dat zijn nogal wat beloftes! Laten we eens kijken of dat ze dit een beetje waar maken of het geld uit onze zakken kloppen.

Ten eerste de verpakking: Goed, simpel en duidelijk. Prima! Hou ik wel van. De handigheid van het product is ook erg goed. Je kan de poeder er gemakkelijk uit halen zonder dat je de helft weer van je kwast kan aftikken. Prijs: 5.59.


Zoals je ziet op de swatch is de poeder wit. Je ziet er alleen niks meer van als je het op je huid aanbrengt. Breng niet teveel aan want dan kan het wel een witte waas achter laten. 

Werkt het? Ja, ik denk wel dat mijn foundation met dit product het langer volhoudt. Ik merk wel dat aan het einde van de dag mijn gezicht wel weer wat gaat glimmen. En als ik druk bezig aan het begin van de middag. Bijwerken is dus wel een must. Voor de rest . Prima product. Verdeeld goed, doet wat die moet doen en fixeert mijn foundation! 


En nog even een foto waar ik de eyeliner en het pigment heb gebruikt. Zoals je kan zien geeft die genoeg kleur af! De eyeliner zit er aardig slordig op. Maar dit was de eerste keer dat ik een winged eyeliner ging maken.En het aller mooiste is dat al deze producten gewoon bij de etos en kruidvat te koop zijn! 

Wat vinden jullie van mijn producten? En hebben jullie laatst nog wat gekocht? 

Kus,
Renate!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten