Collage beauty

Collage beauty

dinsdag 13 november 2012

FOTD: Purple raaain!

Haalooootjes dames. Hier weer een face of the day genaamd Purple raaain! Ik heb hier een prachtige paarse oogschaduw gebruikt uit mijn geliefde pallete Monaco van Sleek. Ik ben best wel blij met het uiteindelijke resultaat. Mijn eyeliner zit er nog wel een beetje verpruts op maar dat komt omdat ik daar nog even mee moet oefenen. ;)


En dit is het resultaat geworden op mijn hele gezicht. Ik vind het erg mooi geworden. Alleen irriteer ik me vreselijk aan mijn wenkbrauwen! Bah, vervelden dingen vinden vind ik het maar. Ik gebruikt er nu nog altijd een potloodje voor. Maar ik denk dat ik binnenkort maar eens poeder ga proberen!

Goed de producten die ik heb gebruikt voor mijn gezicht zijn:

  1. MAC Mineralize concealer NW20 (Klik hier voor een review) 
  2. Gosh x-ceptionale wear & catrice infinite matt up to 18h make up foundation 
  3. NARS super orgasm blush 
  4. Catrice prime and fine translucent loose powder (Klik hier voor een review)
  5. Catrice lipgloss in 110 Knock on Wood (Klik hier voor een review) 
Ik mix meestal mijn foundations. Zodat die beter bij mijn gezicht past en omdat ik het heel erg leuk vind om gewoon goedjes met elkaar te mengen! Haha! Ook heb ik lichtjes een blush aangebracht en mijn gezicht gefixeerd met de loose powder zodat mijn foundation goed blijft zitten. 




En dan het favoriete onderdeel van mij: De ogen! Ik ben er gek op om mijn oogleden van een kleurtje te voorzien. Van kanarie geel tot zeeblauw. Ik gooi het erop! Vandaag waren deze prachtige kleuren aan de beurt. Ik heb over het bewegend ooglid een pigment gebruikt van essence. Dit heeft lekker veel shimmer in zich wat ik altijd een erg mooi effect vind geven. Daarna heb ik met een pencil brush mijn arcadeboog in het paars geverfd en een heel klein piep beetje blauw. Hierna heb ik geprobeerd een winged eyeliner te maken, Haha, dit is niet zo heel goed gegaan. Maar je weet wat ze zeggen: Oefening baart kunst! Om het hierna nog even wat extra's te geven heb ik een highlighter aangebracht met een Catrice oogschaduw in de binnenste ooghoek en onder de wenkbrauwen.

Producten die ik heb gebruikt voor mijn ogen:

  1. Velvet touch eye primer van GOSH
  2. Pigment van essence in 15 Pure Love 
  3. Sleek pallete in Monaco
  4. Eyeliner van Rimmel  (Klik hier voor een review) 
  5. Oogschaduw van Catrice als highlighter (Klik hier voor een review) 



Dus, dames ik hoop dat ik jullie geïnspireerd heb! Of dat jullie in ieder geval genoten hebben van alle mooie plaatjes. De producten. En zo niet hoop ik dat jullie een goede dag hebben. Hahaha!


Wat vinden jullie van mijn look!?

Kus,
Renate

2 opmerkingen:

  1. Mooie kleuren!. Ik krijg eind deze week eindelijk mijn eerste Sleek pallete binnen, hoe meer ik er over zie, hoe nieuwsgieriger ik word. Kan niet wachten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha! Ohja, en als je het dan eindelijk besteld hebt zie je pas hoeveel mensen er eigenlijk over hebben geschreven. ;) . Welk pallete ga je aanschaffen van Sleek?

      Verwijderen