Collage beauty

Collage beauty

dinsdag 5 juni 2012

Mijn favoriete blogs


Blogs, ze komen van over de hele wereld , zijn er over allerlei onderwerpen , met de meeste indrukwekkendste lay-outs, volgeschreven met saaie verhalen over de geschiedenis van de aap of over koekjes recepten. In het blog wereldje kom je van alles tegen!Vandaag ga ik jullie mijn crème de la crème blogs delen! Lees verder . (: 

 
1. Serena van www.Beautylab.nl
 
Serena gaat aan kop op bloglovin met wel 7.993 followers! You go girl! Serena is een erg intelligente vrouw die is afgestudeerd aan de hoge school in Utrecht in de richting Moleculair Biology. Dit kan je dan ook vaak terug zien in de reviews die ze op haar blog schrijft. Je krijgt niet alleen mee wat het product doet en of dat het goed of slecht is. Maar ook een erg duidelijke uitleg over bepaalde ingrediënten die er in zitten. Waar ze natuurlijk veel verstand van heeft dankzij haar opleiding. Ik kan niet kiezen welke blog ik het leukst/mooist/fijnst vind want ze hebben allemaal zo hun eigen charme! Van beautylab vind ik haar manier van schrijven geweldig en hilarisch maar toch ook erg informatief!


2. Martine & Willemijn van www.Livelifegorgeous.nl 

Gezellig! Als ik in één woord moest vertellen hoe de sfeer op hun blog is het gezellig. Dit zijn twee gezellige en vrolijk kletsende meiden. Als ik even zin heb in een oer Hollands nuchter filmpje ga ik snel even langs Martine en Willemijns bloghemeltje. Ik vind het zo leuk om hun samen in een filmpje te zien. Je kan echt zien dat het goede vriendinnen van elkaar zijn en dat ze daar ook blij mee zijn. Als je vooral van kletsfilmpjes houdt en het onderwerp lifestyle je veel aanspreekt moet je zeker eens een kijkje nemen op de blog van deze twee jongedames! 

 

Ik volg ook een paar blogs waar de meeste onstabiele maar geweldigste hakken uit de kast worden getrokken , je weer helemaal zin krijgt om je gaverobe een make over te geven en dat je bijna paraat staat om vrolijk met je vaders creditcard langs de P.C hoofdstraat van Amsterdam te gaan wandelen. You already know where I'm talking about? That's right girl, a fashion blog. Ik vind dit een hele mooie vrouw om te zien en die outfits die ze elke keer weer in elkaar weet te flansen verbazen me elke keer weer. Ik vind dat ze een zeer elegante,mooie en zelfverzekerde vrouw is. Deze blog is zeker het kijkje waard. Maar ik verzeker je verstop die creditcard van je vader maar alvast in een onverwoestbare kluis! Want anders komt het echt niet goed met die P.C hoofdstraat!
 

4. http://www.sillysilsil.com/

Een vrolijke vrouw die nu stage loopt bij één van de meest heerlijke winkels die ik ken , de sephora. Ze kan je precies vertellen welke klassieke lipsticks er in het catrice schap verstopt zitten en ze kan je de dirty secrets vertellen over de hogere merken zoals Chanel en Estee Lauder. Een erg leuke blog waar ook dingen als hotspots, wekelijkse foto's voorbij komen van haar leventje met haar zoontje en vriend en uiteraard reviews en how to's. Aanradéééééér dus!


 
5. Chynthia van http://www.misslipgloss.nl/

En dan de laatste maar zeker niet de slechte van allemaal misslipgloss van Chynthia! Ik denk dat dit ook wel een van de bekende blogs is in het blogwereldje.  En terecht! Het lijkt wel alsof de reviews op haar website zomaar uit de mouw worden geschud omdat ze op een erg natuurlijke en fijne manier schrijft. Sinds een poosje geleden is haar hele website onder handen genomen waardoor de hele lay-out is veranderd en ze sinds kort ook haar eigen webshop heeft geopend! Zoals je wel kan lezen is het een erg druk baasje die wel in is voor een nieuwe uitdaging! En dat lees je elke dag weer terug op haar domein, werk en tegelijk ook haar hobby namelijk misslipgloss!

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben gehad, en het weer een beetje drukker hebben met het bezoeken van al deze top blogs! Welke blogs volgen jullie allemaal nog?

Dikke zoen,
Renate!

4 opmerkingen: