Collage beauty

Collage beauty

zondag 17 juni 2012

Kort haar, yay or nay?

Je ziet steeds vaker dat vrouwen de lange elegante lokken achter zich laten en met een kort stoer koppie gaan rondlopen! En wie zegt trouwens dat kort haar niet vrouwelijk is? Kijk eens hoe op en top vrouwelijk onze eigen Hollandse schoonheid Sylvie van der vaart is. En wat dachten we van de stoere gave lok van Rihanna? I like it baby! Paris Hilton speelt het liever nog wat meer op safe. En gaat daarom voor een schuine pony met wat laagjes in haar blonde mannen. En niet te vergeten het korte koppie van Keira Knightley!  Ik vind het haar geweldig staan. Het staat pittig,speels maar toch erg vrouwelijk. Ja, deze dames hebben het aangedurfd om de schaar in hun lange lokken te laten zetten. Maar vinden jullie van deze kortharige dames?

Niet bij iedereen vind ik het zo geslaagd! En een goed voorbeeld vind ik hier Emma Watson voor. De grote actrice maar al te bekend van de Harry Potter films. Ze heeft iets te vrolijk de schaar in haar haren gezet. Ik zelf zou gekozen hebben voor een wat speelser en pittiger kapsel. Maar ik lees meerdere dingen over het kapsel van Emma. De ene houdt ervan de andere niet. Een typische kwestie van yay or nay. Wat vinden jullie? 


En zelfs Queen B had even geen zin meer in die lange haren voor haar ogen. En zette daarom de schaar in haar haren. Zo gezegd zo gedaan. En hier is zangeres Beyoncé met een pittig kort kapsel! What do you think?


Selena Gomez zag het licht ook niet meer door de haren die voor haar ogen zaten en heeft daarom korte metten gemaakt met haar lange lokken. Ze is toen gegaan voor een lange pony met een middellang kapsel.Oeeeps, I cheat a little bit. Het is niet écht een kort kapsel. Maar zo kan je zien dat je niet gelijk je haren bijna hoeft af te scheren om een kort koppie te rocken!


Jullie hebben nu een boel kapsels kunnen zien en hoe de bekende celeberties ze rocken. En nu jullie nog dames? Zouden jullie met zulke korte haren durven te lopen?

Dikke zoen,
Renate

3 opmerkingen:

  1. Het heeft me altijd wel relaxt geleken om kort haar te hebben, dus wie weet... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dikke yay! Heb al een tijdje een kort kapsel, heb al 2 kapsels uitgezocht op pittigkortkapsel.nl. Ik print dan gewoon de foto uit en neem die mee naar me kapster.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooohja, Heb net even op de website gekeken en het heeft inderdaad leuke kapsels! Ik heb zelf middenlang haar tot mijn schouders. Vind ik ook wel relaxt.(:

    BeantwoordenVerwijderen