Collage beauty

Collage beauty

woensdag 30 mei 2012

Handig filmpje!

Oke, dit moet ik even met jullie delen! Ik ben even lekker op YouTube aan het kijken naar leuke filmpjes en vond dit geweldige filmpje. Maak je eigen haar rollers!


Ik ga dit zeker binnenkort zelf ook een keertje proberen . Ik heb aardig kort haar vanzelf maar ben gek op krullen maken. Vaak gebruik ik hier zelf papillotten voor. Maar jammer genoeg krijg ik hier de laatste tijd niet echt meer een goed resultaat mee. Ik ga het hier zeker mee proberen!

Vinden jullie die net zo'n leuk filmpje als ik? En krullen jullie je haar wel eens en waarmee doe je dat dan ?

Dikke zoen,
Renate

1 opmerking:

  1. Zal ik mij in de vakantie ook eens mee bezig houden ;) Ik vind mijn haar krullen leuk, maar dat duurt altijd zo lang!

    BeantwoordenVerwijderen