Collage beauty

Collage beauty

zaterdag 26 mei 2012

Mijn nieuwe aankoopjes!

 

 Het was vandaag heerlijk weer en de kraampjes stonden in mijn dropje weer vrolijk op het plein. That's right, a shopaholic goes wild! Ik ben flink los gegaan met mijn moeder in de goedkope winkeltjes op zoek naar allemaal goedkope cosmetica spulletjes. Want moeten we nu echt zo'n fortuin betalen voor goede kwalitatieve make-up? Ik zelf denk het niet aangezien we best goed make-up hebben bij catrice,essence, miss sporty , sleek en NYC. Maar goed, laten we nou niet afdwalen. Hier zijn mijn aankoopjes van grotendeels de action.


Een heerlijke douchepuff. Ik vind een washand helemaal niet fijn werken. Ik gebruik veel liever een douchepuff! Alles wat je er in doet gaat zo heerlijk schuimen . En je scrubt er ook nog heel lichtjes je huid mee! Twee vliegen in één klap! Ook heb ik nog even een fles dove in me mandje gegooid. Waarom eigenlijk ? Ik heb nog 2 van dit soort flessen staan. Maar jongens, toen ik de action binnen kwam was ik al verloren voor al die goedkope prijsjes! En dan natuurlijk nog een zonnebrandcrème, olie . Wat het ook is. Zolang het maar beschermd toch? ;).


Dit heeft niet echt meer uitleg nodig he? Kijk dan hoe cute dit is! Tissue's in een hello kitty doos! En dat voor maar 1.75... Zoals jullie nu wel door beginnen te krijgen was ik echt hopeloos. 


Maar ik heb ook nog dingen gekocht die ik ook nodig heb! Een heerlijk hoedje wat ik lekker op kan doen tijdens de strand dagen. En met een shortje is het de perfecte combinatie om de zomerdagen door te komen.  Dit broekje komt van shakespaere en koste 33.70. Het hoedje heb ik gekocht bij de action.


Nog even de achterkant van het shortje.

 

En snel gooide ik ook nog wat make-up in me mandje! De blush heb ik al geswatch en waauw! De pigmentatie verbaasde me eigenlijk nog. Ik ben ook erg benieuwd of dat de groene oogschaduwkleurtjes mijn blauwe kijkers doen stralen en of dat deze nepnagels wel normaal aan te brengen vallen! Lees hier snel meer over!

Kopen jullie vaak dingen bij de action? En hebben jullie weleens last van een 'koopgekte' ? Oftewel dat je alles koopt wat los en vast zit? 


Dikke zoen ,
Renate!

2 opmerkingen:

  1. Dankje. Ik was al lang op zoen naar zo'n soort shortje! En ik liep er deze keer toevallig tegen aan, ik dacht gelijk die moet ik kopen! :D

    BeantwoordenVerwijderen