Collage beauty

Collage beauty

dinsdag 22 mei 2012

Maak jezelf summer proof! #1

 


We kunnen er allemaal wel aan gaan geloven. De zomer komt eraan! En deze week gaat de zon ook heerlijk onze witte huidjes tot chocolade bruin om toveren!Ik vind het geweldig dat de zomer weer om de hoek is. Ik voel dat ik meer energie heb , sneller me bed uit kan stappen in de ochtend en dat ik me dikke spijkerbroek kan inwisselen voor een luchtig zomerjurkje! Maar goed, in de winter blijft iedereen toch liever lekker thuis zitten. Vlakbij de openhaard met een warme kop chocolademelk. Maar nu roept het zonnetje je je huisje uit en vragen de stoelen op de terrasjes of dat je komt zitten , probeert die ene verkoopster je dat ene korte rokje aan te smeren en roepen de cocktails om op gedronken te worden. How to be ready for the summer?I'm gonna tell you!


 
Koop een goede bikini/badpak!

 Je kan de zomer niet tegen moet gaan zonder een leuke badpak of bikini! Ga je voor de sexy militaire bikini ? Een rustig zalmroos kleurtje? Of ga je toch liever voor een badpak? Keuzes genoeg. Ik weet dat veel vrouwen zich niet comfortabel voelen als ze in hun bikini lopen. Dus zorg er voor dat je goed de tijd neemt om een goede & comfortabele te vinden! Ik vind het zelf altijd heel erg fijn om mijn bikini's te kopen bij de hunkemoller. Bij deze winkel kan je ook je maten laten opmeten zodat je zeker weet dat je het goede bikinibroekje om je billen hebt zitten. En niet dat als je vrolijk het zwembad in duikt en je broekje er af vliegt en je topje zo'n beetje op je hoofd in plaats van waar die hoort te zitten.

Zorg voor een waterproof make-up stash 

Niks zo vervelend als je flink hebt gehuild of gezwommen en je mascara en eyeliner over je hele wangen lopen. Probeer dit te verkomen door waterproof make-up aan te schaffen. Ik ga voor de zomer altijd goed investeren in een mascara , dat is namelijk het enige in de zomer wat ik op doe! Ik ben niet zo'n grote fan om dan een dikke plamuur laag foundation te dragen. Dus alleen een likje mascara op mijn wimpers and i'm good to go!

Zeg maar dag tegen dat bontje!

Als ik denk aan zomer denk ik aan zon,zee en strand én.. die enorme oerwouden van je benen af halen! Je hebt de hele winter gespaard op dat bontje op je benen, maar de korte broekjes komen de kast weer uit dus weg met het bontje! Pak je venus scheermesje erbij , je enorme epileer apparaat of je overgrootmoeders oude scheerding en hoppa weg hairy legs and hellooo sexy soft legs! Smeer ze ook nog eens in met een lekkere bodylotion én scrub ze even onder de douche.Je kan dan niet meer van je benen afblijven!

Lees verder met deel 2.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten