Collage beauty

Collage beauty

zondag 12 augustus 2012

Terug uit spanje!

Zoals ik jullie gisteren al liet weten ben ik er weer! Ik ben drie weken weg geweest om heerlijk met een cocktailtje op mijn handdoekje te genieten van  de super cute spaanse jongens. And oh boy i saw a lot of eye candy! Mijn vakantie liep wel een beetje rommelig. Want eerst zou ik alleen met mijn ouders gaan. Maar achteraf zaten we toch nog even met zijn zevenen op gepropt in een tent voor zes personen. Haha. Gezellig natuurlijk! En omdat je toch de meeste tijd buiten bent maakte het ook helemaal niks uit. Des te meer zielen des te meer vreugde toch?


Maar goed, naast leuke jongens kijken heb ik ook nog een boel andere dingen gedaan hoor! Jaaa, echt! Ik heb namelijk een nieuwe verslaving gemaakt, spaanse jongen, eeeuhm, ik bedoel desperado! hihi. :$.Wat is dat toch een heerlijk drankje! Ja, het is en blijft bier. En bier staat meestal toch bekend als het drank dat voor het andere geslacht gemaakt is. En liever nip ik ook aan een zoet wit wijntje maar voor dit biertje maak ik een uitzondering!


Ook zijn we naar een kermis geweest. gewinkeld in platja D'aro , gesnorkeld , gekart, gemidgetgolfd, vele dagjes strand en zwembad én we hebben een heerlijk dagje gehad in the city of art and fashion , Barcelona Senorita! Wat is het toch een heerlijke stad! Ik was er al een keer eerder geweest maar deze keer had ik weer allemaal andere dingen gezien. We hadden niet echt een bepaald doel die dag. Dus we zijn gewoon lekker rond gaan keutelen in de stad. Zo liepen we op een gegeven moment ook een straat in waar allemaal kunstenaars waren die de prachtigste tekeningen konden maken van de mensen. Ik had dit ook graag willen doen maar dan moesten we wel erg lang wachten. Ook stonden er een boel mensen verkleed waarmee je dan op de foto kan. Haha, en mij kennende ben ik met elke op de foto geweest. Yeap, Really. Every one.:D. 

  

OOOOOOOOOOOOOH!
 En jongens, I mean girls. Dan nu het best van het beste! ER WAS EEN ENORME SEPHORA! ENORM. HUGE. GEWELDIG. Ik liep binnen en eerst was er alleen een mini verdieping boven met net 3 producten en ik dacht is dit het? Maar toen we de roltrap naar beneden namen was er een walhalla aan make-up, potjes en zalfjes. En serieus, er was een make-up school! Een make-up school waar je kon leren om smoky-eyes te maken of red lips. Echt WAUW! Ik voelde mijn hart kloppen in mijn hart. De namen van Urban Decay, Too Faced , NARS en weet ik veel wat nog meer vlogen me om de oren. Elk product moest even mijn aandacht krijgen en het liefst had ik al die arme producten die ik liet liggen even wat lieve woordjes willen toe fluisteren. 'Rustig maar super mooie lipstick . Morgen neemt iemand jouw wel mee. ' .'Ja, sorry . Ik wou dat ik terug kon komen om jouw mee te nemen.' .'Er komt ook nog een keer een beauty freak voor jouw die je adopteert en met liefde zal gebruiken.' Ik heb deze vakantie negentig euro uit gegeven aan make-up. Aan ge-wel-dige producten. Dus verwacht goede reviews hier zo binnenkort! Maar wat ik precies heb gekocht hou ik nog even geheim . ;) 
En dit was alweer mijn verslag van mijn vakantie. Ik heb voor de rest niet zo heel veel bijzonders mee gemaakt. Ik vond het gewoon weer heerlijk om tijd te maken voor de meest belangrijke mensen in mijn leven, Mijn familie.En daar heb ik heel erg van genoten!


En hoe was jullie vakantie? Ik ben benieuwd hoe jullie het hebben gehad!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten