Collage beauty

Collage beauty

donderdag 16 augustus 2012

Review: Eye Puffines Minimizing Patches


Na een hele nacht door gebracht te hebben zonder slaap kan je een liter koffie op drinken en je zult je vast een stuk wakkerder voelen. Maar die enorme wallen onder je ogen verraden als nog dat je een nachtbraker bent geweest. Ai ai ai ai! Dat is niet zo best. Wat te doen ? Nou dames, is dan de redding nabij met de Eye Puffines Minimizing Patches? We gaan het zien!



In het pakketje zitten vier 'wallen strips'. Het is een beetje een gekke naam maar zo zal ik ze verder in het review noemen. Dus je kan twee keer je wallen een oppepper geven! 

De wallen strips zitten vast aan een soort plastic. Dit kan je er heel gemakkelijk vanaf krijgen. Je merkt gelijk welke kant je op je ogen moet plakken want dat voelt net even iets anders. Het is niet vochtig of vol gedrenkt met een cremé wat ik wel had verwacht. Nee, het is best wel stijf . Als je er met je vinger over heen gaat voel je dat het een beetje blijft plakken.



En hier heb ik hem onder mijn oog geplakt. Het is best wel een groot ding. Stel je vind dit te groot dan kan je het eventueel ook bij knippen. Zorg er wel voor dat je het niet te dicht bij je ogen plakt. Dan is het namelijk moeilijk om te knipperen aangezien de wallen strip alles een beetje samen trekt. Het prikt niet, het is geen vervelend gevoel maar je merkt wel dat er iets onder je ogen zit. Ik heb het er totaal tien minuten op laten zitten.

Hahaha, sorry dat jullie dat witte ding op mijn neus zien zitten maar dat is een neus strip. Die had ik tegelijk op gedaan . Sorry!


Links: Voor de strip Midden: De strip afhalen Rechts: Na de strip

Voor de strip had ik nou niet echt gigantisch wallen. Niet waar van je dacht wauw! Die heeft drie nachten non stop achter elkaar sims gespeeld en allemaal Red Bull en Krokketjes gegeten. Maar soms krijg ik wel de opmerking van mensen of dat ik moe ben of ziekjes. Eeeuhm, nee? Oh, je ziet er beetje moe uit zeggen ze dan. Well, Thank you. You made my day. Daarom dacht ik laat ik dit eens proberen.

Het zorgt er wel voor dat ik een wakkerder uitstraling heb. En de huid onder mijn ogen voelt een beetje aangetrokken. Als een draadje dat goed gespannen staat. Niet alsof me huid in de fik staat of dat die draad aan het knapen is. Nee, een lekker opgefrist gevoel. En zoals je wel een beetje kan zien zijn de wallen wel wat kleiner geworden. Ik denk niet dat dit een wondermiddel is die helpt als je dus wel 3 nachten non stop geleefd hebt. Maar voor als je even een oppepper nodig hebt is dit wel erg handig!

Voor mijn gevoel kijk ik hier wel een beetje scheel sorry! Hahaha.

En het eindresultaat op beide ogen. Ik vind het meer zorgen voor een opgefrist gevoel voor mijn huidje. Dan dat het echt een wondermiddel is dat mijn wallen als sneeuw voor de zon doet verdwijnen. Ik denk dat je hetzelfde effect ook kan bereiken door komkommerplakjes op je ogen te leggen.

Zal ik het nog een keer kopen? Ja. Haha, en dan niet vooral omdat het een goed product is of dat het zo goed werkt tegen wallen. Maar meer omdat ik het zo leuk vind om op te doen. En komkommerplakjes vind ik gewoon een gedoe. Ik kan ten eerste niet stil zitten en ook als ik wel stil zit vallen ze nog van mijn ogen af. Ik zal ze dus opnieuw kopen. Maar niet om het effect te krijgen wat het wel belooft.

Je kan deze wallen strips kopen bij een drogisterij voor ongeveer 2 euro. 

Hebben jullie last van wallen en wat doen jullie er tegen?

Dikke kus,
Renate

5 opmerkingen:

  1. Ziet er handig uit! Ik heb wel eens last van wallen, dan gebruik ik gewoon wat concealer.
    maar ik denk dat ik deze pachtes ook maar eens uit ga proberen!
    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa, het is zeker handig. Beter dan glijdende komkommerplakjes over je gezicht, haha. ;)

      Verwijderen
  2. Zelf gebruik ik ook concealer tegen wallen. Ik heb ook absoluut geen geduld om plakjes komkommer onder mijn ogen te leggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ze ook maar eigenlijk nog steeds niet gebruikt misschien komt hier ook wel een review van op mijn site !,Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. In welke drogisterij kan je deze kopen?

    BeantwoordenVerwijderen