Collage beauty

Collage beauty

zaterdag 11 augustus 2012

Ik ben er weer!

Jaaa, meiden! Ik ben er weer. Ik ben gisterenacht na een lange rit van 16 uur weer thuis gekomen. Ik heb heerlijk genoten van alles. Het is heerlijk om weer even tijd te delen met je familie. Of zoals mijn moeder het noemt: 'Even weg van de snelweg.' Ik ben dit jaar nog samen met mijn ouders mee geweest naar een camping in spanje. Maar goed, dit is even een kort berichtje dat ik weer terug ben gekomen. Later vandaag of morgen komt er een langer artikel online met wat meer reis informatie. Ik moet vandaag alles nog even uit pakken enzo. Maar ik doe mijn best om dat artikel vandaag nog online te krijgen! Ik zou het ook leuk vinden als jullie wat vertellen over jullie vakantie.



Dikke zoen,
Renate

Geen opmerkingen:

Een reactie posten